lirian 2010.05.12. 17:16

Fáradt

Úgy elfáradtam, mint aki egész nap követ tört...

A reggeli rohanás, amely mintha elválaszthatatlanul hozzátartozna még mindig az életemhez, a dugó... na igen.
Valaki magyarázza már el nekem, hogy amikor két csepp eső, miért felejt el mindenki vezetni???
Valami döbbenetes, mintha vízben mozognának az emberek, tétovák, határozatlanok, bénák.

Voltunk ma Békával spirált felrakatni, csórikám, eléggé sápadt volt a beavatkozás végeztével.

Én meg fáradt vagyok nagyon...
 

Szólj hozzá!

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://curiosity.blog.hu/api/trackback/id/tr331997713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása