lirian 2010.03.30. 14:32

Szexi

Én annak a nemzedéknek vagyok gyermeke, aki a net mellett töltötte fiatal felnőtt éveit, felfedeztem, használtam, függtem (és függök kicsit a mai napig), szerettem, utáltam, toleráltam.

Nem vagyok egy nyelvtannáci, használom a nekem tetsző rövidítéseket, az emotikonokat, bármit. (Itt azért halkan megjegyzem, hogy van, ami nekem se fér bele: a 'vok' és társai, ahogy azt már többen megénekelték előttem, kikészít)

De annak bazmeg, aki egymás után többször képes leírni azt, hogy 'sexy' (vö. A tűsarkú sexy és kényelmes, csak a megfelelőt kell megvenni(platform)), feladnám házi feladatul, hogy írja le ezerszer helyesen.

Nyilván mindenkinek megvan a maga becsípődése ezzel kapcsolatosan, én ettől egész egyszerűen vöröset látok. Faszér' nem lehet rendesen leírni?!

Nézzünk már rá, csinos kis szócska, jól néz ki (mondhatnám, hogy szexis), a jelentése is kellemesen csiklandós, szép na.
Értem és megértem, hogy rengeteg angol szót használunk ma már a hétköznapi nyelvben is, de ez gyakorlatilag nem rövidebb, nem kifejezőbb, egyáltalán semmi. Könnyebb lenne leírni? Vagy jobban néz ki? Intelligensebbnek tűnik tőle az ember, vagy megnő a melle?

Valaki világosítson fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://curiosity.blog.hu/api/trackback/id/tr211880807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása