lirian 2010.05.01. 10:35

Anyák napja

Még sosem voltam ovis anyák napján, pedig Pipi már elmúlt öt.

Minden évben épp ilyenkor tör rajta ki valami nyavalya, bár tavalyig permanensen taknyos volt ősztől, de azért még akkor is remek időzítéssel lemaradtunk.

Idén egy hónapja figyelgetem éberen, harcra készen verem vissza az összes rohadék baktérium és vírus rohamát ésésés nyertem!

A mi ovinkban nem úgy zajlik a dolog, hogy gyerekek sorban kiterelve az összes sziákoló anyuka elé, nettó harminc másodperc/gyerek, amiről mindig a régi iskolai rendezvények jutnak eszembe. Itt anyukák megválaszthatták négy időpont közül (csütörtök délelőtt; délután, péntek ugyanez), hogy mikor kívánják learatni a babérokat, és a sarjak személyre szabott műsort prezentálnak. Minden sarj a saját anyjának.

Jó érzékkel péntek délelőttre iratkoztam be, rajtam kívül csak egy anyuka járt el ugyanígy. Tekintve a beérkezési szokásainkat (általában kilenc előtt három perccel érünk be, ezért gyakorlatilag nem ismerem a csoporttársakat, sem a szüleiket), én voltam az egyetlen ünnepelendő személy.

Ja igen, ezen sokat segít, hogy szabin vagyok éppen, még kevésbé vagyunk rohanósak :)

Lucifer jött, énekelt, mondókázott, ajándékozott, én meg előírásszerűen szipogtam... néha megdöbbenek, hogy mi lett az én pici kétésfélkilós magzatomból, de tényleg :)
Kaptam rajzot (kőkemény, engem rajzolt le, fogalmam sincs, hogy milyen válogatott kínzásokat helyeztek kilátásba az óvónők, mire rávették erre a gyereket), virágot, még egy szál ropit is. Komolyan elérzékenyültem, utána rohantam az apjához, eldicsekedni a szerzeményekkel :)

Zsuzsa néni jelezte, hogy zene tagozatos suliban kellene gondolkodnunk, mert a gyerek hangja "annyira tiszta, csengő", hogy érdemes lenne komolyabban foglalkozni a témával.

Most meg megyünk majálisozni, biztos az is nagy élmény lesz...

A bejegyzés trackback címe:

https://curiosity.blog.hu/api/trackback/id/tr181966092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása