lirian 2010.10.26. 18:26

Kedves Ákos

Örülök, hogy megjelent az új albumod, vártam már nagyon!
Tudod, úgy szokott lenni, hogy minden lemezt meg kell hallgatnom legalább háromszor, mire érteni vélem, de utána szerelmes leszek a zenébe.
És mindig megveszem a lemezeket, többnyire azonnal megjelenéskor, de volt már olyan, hogy csak néhány hét után jutottam el idáig.

De mindig mindegyiket megvettem, és bármikor elfelejtem minden napi gondomat, ha a zenédet hallgatom, vagy a koncerteden tombolok.

Ez a mostani cirkusz viszont rosszul esett.

Ákos, hadd mondjam el, hogy mi van szerintem:

- ha valaki évek óta hallgatja a zenédet, issza a szavaidat, az nyilván meg fogja venni az albumot, a dvd-t, a koncertjegyet. Akkor is, ha esetleg ebben a hónapban ezt nem teheti meg (és inkább letölti valahonnan), amint lesz rá lehetősége, megteszi. Hidd el, ismerek jó néhány "rajongót", mindannyiuknál ez a tendencia. 

- ha valaki letölti, mert túl sok a szabad helye a D:\ meghajtón, az letölti így is. Nem fogod tudni leállítani az összes oldalt, a külföldi szervereknél nehézségekbe ütköznél nagy valószínűséggel.

Ezek fényében nem nagyon értem, hogy - amennyiben a torrent szerverek lefoglalásáról szóló hírek igazak - mi értelme van ennek az egésznek.

Több bevétel? Nem lesz.
Több rajongó? Nem lesz.
Nagyobb hírverés? Nyilván. De tőled eddig mást szoktunk meg. És ezt végképp nem vártuk.

Szia Ákos, kezdődjenek a koncertek végre. Talán mi is ott leszünk.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://curiosity.blog.hu/api/trackback/id/tr342401063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása