lirian 2010.04.30. 10:42

Állat

Hétvégi állatkerti látogatás... mindig megfogadom, hogy soha nem megyünk valamely ünnep közelében, mert az általában tragikusra sikerül. Az élet pedig csúfondárosan a pofámba vigyorgott megint.

Föld fesztivál projekt, szép és jó minden. Immár rutinosan sms-ben veszem meg a jegyeket, untig elég, hogy a parkolóhely keresés próbára tenné szerintem a legtürelmesebb szentet is (én a második hiába megtett körnél már csomókban tépem a hajam, és bár a gyerek miatt próbálok nyugodtnak látszani, csodálom, hogy nem kaptam még infarktust).

Három kör után már minden mindegy alapon az Andrássy út szélét is átvizsgáltuk, már nem számít, hogy fizetős, vagy őrzött, csak valami legyen. De nincs... végül a Gundel mellékutcájában álltunk meg, úgy kb. kétszáz másik autóval egyetemben, én hülye nem gondoltam semmi rosszra: máshol fizikailag lehetetlen volt megállni, a környéken gyakorlatilag minden talpalatnyi helyen parkoló autók (márpedig az a környék nincs túlzottan jól ellátva ebből a szempontból), több helyen felháborítóan paraszt módon. Mi egy kifejezetten széles járdán álltunk meg, mellettünk egy ikerkocsi+egy szimpla gyerekkocsi simán elfért ugyanazon a járdán.

És négy óra múlva jött a meglepetés: 'járdán parkolt' című büntetés az ablaktörlő alatt.

Nem akarom mentegetni magunkat (én vagyok a bűnös egyébként, mert már annyira zizi voltam, hogy Starshine nem is vitatkozott amikor megálltam), de bazmeg:

- hétvége volt, verőfényes vasárnap, nem csúcsforgalom

- tényleg nem akadályoztuk sem a gyalogos, sem az autós forgalmat

- kurvára nem volt máshol hely, legalább fél órát köröztünk, normálisabb parkolóhelyet keresve (és nem hiszem, hogy a kedves közterület felügyelő ennek ne lenne tudatában)

Jó érzés tudni, hogy a köz szolgái hétvégén is serényen végzik a dolgukat, komolyan. Hogy rohadna meg mind.

A bejegyzés trackback címe:

https://curiosity.blog.hu/api/trackback/id/tr11963852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása